2010. január 27., szerda

Interview - by Andrew Puber & Fernando Nasco

Szia, feltennék pár kérdést ha nemgond:)
- Hogyne persze csak bátran!!! :):):)

Először is...Honnan jött a név???
- Az igazság az, hogy amikor elvégeztek 10-ed magammal a MIXDOWN DJ iskolát-t én még mindig tanácstalan voltam azzal kapcsolatban hogy milyen dj nevet válasszak, mert hiszen egy Uj Viktroral nem biztos hogy annyira jol csengene egy live mix :). Erre Hamvai Peti előrukkkolt azzal, hogy ő már "kitalálta"....és ez volt a Newik

Honnan jött hogy DJ ill. producer leszel ? Mióta foglalkozol zenével ?

- A zene mint fogalom már nagyon régóta a lételemem. Le sem tagadhatnám hogy ez az ami az életemben eddig is a legfontosabb volt és az is marad!

Sok fiatal producer van akik most kezdik a zeneszerkesztést, esetleg tudnál a számukra tanácsokat adni?

- Hát mivel én még nem merném magamat producernek mondani, igy nem is nagyon akarok olyan dolgokban tanácsokat osztogatni amit még én is csak tanulgatok :)
A mashup vagy bootleg készitgetés az meg még elég messze van a zeneirástól :)

Van olyan ember , vagy emberek ,akiket példaképednek tartasz???

- Minden olyan Kollégát annak tartok aki kitartóan és becsülettel csinálja amit csinál és megálljamanapság a helyét bárhol,ami elég nehézkes mostanság! Viszont nem szeretnék senkire hasonlitani, ez szerintem nagyon fontos, hogy meglegyen mindenkinek a saját egyénisége, mert ettél fog kitźnni nem attol, hogy utánoz valakit!

Milyen project-eken dolgozol mostanság...??? Lesz vkivel közös projected?

- Álltalában egyedül probálokozok a dolgaimmal, bár mivel a zeneirás elején vagyok még nem tagadom, hogy kértem már segitséget, hogy hogyan is kell ezt egyáltalán :)

Mondj vmit a magyar DJ-kről...Mi a véleményed a mai "növendékekről"?...ha fogalmazhatok így :)

- Azokról a Dj-ről akiket ismerek vagy tartom a kapcsolatot, ugy érzem nem tudok rosszat mondani, és van még némi összetartás ami igen fontos lenne hogy egy hajóban evezhessünk.Azokat az embereket akik csak kitalálták az elált pár évben,arra alapozva hogy újnak mondhat— zenéket birtokolnak a világhálóról (FIÚ/LÁNY egyaránt) nulla szakmai hozzáértéssel, hogy DJ leszek,nos rájuk nem tudok felnézni sajnos!:)

A T. Közönségről meg csak annyit, hogy annak ellenre hogy elég sok fiatal jár mostanság mindenhová, akkor is lehet őket az igényes zenére nevelni :)
Jelenleg legtöbben Győrben vagyok,ahol átlag 1000 embert szórakoztathatok lassan 2 éve, de megfordulok mostanában Szentendrén és Szlovákiában is amiről ugyancsak pozitiv dolgokat mondhatok!

Szabadidődben mivel foglalkozol?
- Hát zeneválogatással :)

Magyar Dj-k közül ki áll hozzád leginkább barátilag?
- Napi kapcsolatban vagyok elég sokmindenkivel de akikre bármikor bármiben számithatok az : Magonyi L. ,Mr Kaufer, Hamvai Pg,


Köszönöm az interviewt :)!!!

newik

Andrew Puber & Fernando Nasco blog

Nincsenek megjegyzések: